Go Back   Tibia ML Forum > Polski > Game-chat

Notices

Game-chat Rozmawiaj tutaj o wszystkim co związane z Tibią.


Reply
 
Thread Tools
Old October 21st, 2007, 15:41   #1
Miki
Senior Member
 
Miki's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Age: 28
Posts: 145
Miki is on a distinguished road
Talking Ulubiony monster

Ciekawi mnie jaki jest wasz ulubiony potwór no i oczywiscie dlaczego jest taki ulubiony. Można opisać max 3 mostery.

1. Ghoul - dobry stosunek hp do expa ładny loot, na wysokich lvlach można masowo "farmić kase", sporo respów ^^
2. Minotaur (wszystkie rodzaje :P) - w dużych ilościach do expa ale głównie lubie w powodu możliwości zrobienia zajefajnych lootbagów ( raz mi się udało zrobić 3x 10k oz 1 dnia :P)
3. Dragon - oczywiście exp palkiem można od 50 lvla chodzić przez co wbijanie lvla nie jest żadnym wyczynem (ja tak robiłem najpierw 3 dni na ghoulach i mino po kase a później od 45 jazda na dragi wastować ^^)

zachęcam do pisania :P
Miki is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 15:43   #2
Paradias
Junior Member
 
Paradias's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Age: 26
Posts: 16
Paradias is on a distinguished road
Default

Wszystki Dwarfy:
-Loot
-Jeden duży respw w Kazzo
-Exp
Tyle :P
__________________
NiE RyZyKuJeSz!
NiC NiE ZySKuJeSz xD
Paradias is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 17:15   #3
Mar3iN
Member
 
Mar3iN's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 73
Mar3iN is on a distinguished road
Default

Fire elemental jak kiedys pkowalem :P Kiedys dzieki nim niezle sie dorobilem xD
Mar3iN is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 17:19   #4
Zieniu
Member
 
Zieniu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Age: 27
Posts: 32
Zieniu is on a distinguished road
Default

ghost ringi z niego leca dragi spox loot jak sie dzien uda hmm ghule tez
moze piraty?
__________________

Zieniu is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 17:48   #5
Bembik
Senior Member
 
Bembik's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Poland
Posts: 630
Bembik is on a distinguished road
Default

Dragon Lordy, Demony
Bembik is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 18:20   #6
Miki
Senior Member
 
Miki's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Age: 28
Posts: 145
Miki is on a distinguished road
Smile

Quote:
Originally Posted by Bembik View Post
Dragon Lordy, Demony
ale szpan :P
może jakieś uzasadnienie ?:P
Miki is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 18:21   #7
igus
Junior Member
 
Join Date: Oct 2007
Age: 27
Posts: 19
igus is on a distinguished road
Default

piratki małpki i mino ;d
igus is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 18:27   #8
Miki Montana
Senior Member
 
Miki Montana's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Poland
Posts: 165
Miki Montana is on a distinguished road
Default

Jak dla mnie:
1.Wszelkie Rodzaje Elfów - Zawsze mi się na nich super expiło , kasa się zwracała a exp też niezły
2.Masowe expowiska z Mino Archerami(najlepiej Mino tower) - Prawie nigdy na nich nic nie trace a lootobagi mam na 15k+(crossbowt,brass armory,Bolty)
3.Dragi;] - co tu dużo mówić , dużo tracisz - więcej zarabiasz :P

Last edited by Miki Montana; October 21st, 2007 at 19:21.
Miki Montana is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 18:31   #9
Miki
Senior Member
 
Miki's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Age: 28
Posts: 145
Miki is on a distinguished road
Unhappy

kurde ludzie wy mnie chyba nie czytacie! jak piszecie o swoim ulubionym potworze to dlaczego jest taki ulubiony też ;< a jak na razie prawie wcale tego nie ma
Miki is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 20:18   #10
misura
Senior Member
 
misura's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Poland>Dolnośląskie>Lubań
Posts: 311
misura is on a distinguished road
Send a message via Skype™ to misura
Default

Ja lubię:

- Warlocki - zswsze się zwraca hunt
- Vampiry - bo na nich expiłem od 60 do 100 lvla :P
- Hydry - lubię je bloczyć moim knightem i przycinać obcokrajowców na loota
__________________
Racism?

We say definitively not!!!

misura is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 20:52   #11
luk93
Member
 
luk93's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Age: 24
Posts: 99
luk93 is on a distinguished road
Default

Na low level-ach:
1.Rotwormy - dużo kasy z nich leci
2. Zwykłe minotaury - kasa, loot
3. Dwarfy - kasa, czasami coś poleci

Wyższe Levele:
1.Dragi - Loot, kasa
2. Dragon Lordy - loot i kasa
3. Hydry - loot i kasa
4. Warlocki - loot, kasa
5. Demony - LOOT LOOT LOOT i kasa

i oczywiście exp
luk93 is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 20:58   #12
misura
Senior Member
 
misura's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Poland>Dolnośląskie>Lubań
Posts: 311
misura is on a distinguished road
Send a message via Skype™ to misura
Default

Quote:
Originally Posted by luk93 View Post
Na low level-ach:
1.Rotwormy - dużo kasy z nich leci
2. Zwykłe minotaury - kasa, loot
3. Dwarfy - kasa, czasami coś poleci

Wyższe Levele:
1.Dragi - Loot, kasa
2. Dragon Lordy - loot i kasa
3. Hydry - loot i kasa
4. Warlocki - loot, kasa
5. Demony - LOOT LOOT LOOT i kasa

i oczywiście exp
Ja bym się nie zgodził. Expienie na demonach zwraca się raz na cztery hunty (1/4) :P Na dragon lordach ciężko zarobić postacią magiczną, więc dochodzę do wniosku, że jesteś knightem albo palkiem :P
__________________
Racism?

We say definitively not!!!

misura is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2007, 22:30   #13
w8w8w8
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Cracow, Poland
Posts: 224
w8w8w8 is on a distinguished road
Default

dwarfy guardy (loot i exp)

hydry (najfajniejsze hunt)

FE (do pkowania xD)

Last edited by w8w8w8; October 23rd, 2007 at 22:15.
w8w8w8 is offline   Reply With Quote
Old October 22nd, 2007, 10:34   #14
Bembik
Senior Member
 
Bembik's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Poland
Posts: 630
Bembik is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by Bembik View Post
Dragon Lordy, Demony

dobry exp i super lot =)
Bembik is offline   Reply With Quote
Old October 22nd, 2007, 14:33   #15
Dawid
Junior Member
 
Join Date: Oct 2007
Age: 21
Posts: 17
Dawid is on a distinguished road
Default

hmm.... ja rookslayer ale na mainie tez kiedys gralem wiec
Na Rook :
Minotaur obry loot i kase tez leci :P:P

Orc Spearman : Studded legi i czasem troche kasy

Uczen Mino Maga nie pamietam nazwy dobry loot bo podobno brass armor leci
Dawid is offline   Reply With Quote
Old October 22nd, 2007, 16:40   #16
Miki Montana
Senior Member
 
Miki Montana's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Poland
Posts: 165
Miki Montana is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by misura View Post
Ja bym się nie zgodził. Expienie na demonach zwraca się raz na cztery hunty (1/4) :P Na dragon lordach ciężko zarobić postacią magiczną, więc dochodzę do wniosku, że jesteś knightem albo palkiem :P
Nawet knightem jest trudno o loota(mi schodzą 3 uhy na dl'a + 0-1 uh na Draga). Wnioskując , zabijesz 10 Dl'i i 10 Dragów - Jeżeli nie masz Loota to jesteś 6k~ na - (tak często miałem :/)
Miki Montana is offline   Reply With Quote
Old October 24th, 2007, 22:58   #17
Cornux
Member
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 30
Cornux is on a distinguished road
Default

zdecydowanie ulubiony to smoczek expa dobry a male hity ... loot zalezy od farta
Cornux is offline   Reply With Quote
Old November 1st, 2007, 12:16   #18
Scyzor
Junior Member
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 23
Scyzor is on a distinguished road
Default

DLa KNIGHTA MOJEGO
wszystkie rodzaje malp-DOBRA KASA
minosy -boskie loot bagi
zółwie -dobry
PAll:
DRAGi dobrze sie expi i zawsze na + w kasie
Crystal Spidery dobry exp nie zawsze na + w kasie
malpy dobrze sie kase zbiera
Drutem:
Ghule- dobra kasa:P i life ring
Ghoust steel ringi z niego leca
Vampir - lubie go jakos xD
Ogolnie all co na tombach:P
Scyzor is offline   Reply With Quote
Old November 1st, 2007, 12:57   #19
Sir Rickard
Senior Member
 
Join Date: Sep 2007
Location: Sweden
Age: 26
Posts: 1,108
Sir Rickard is on a distinguished road
Default

1. Frost Dragons- Dobry exp i loot
2. Quara Scouts- Poczebuje Fish Fins
3. Giant Spiders- zawsze fajne
Sir Rickard is offline   Reply With Quote
Old November 11th, 2007, 12:01   #20
Tanis
Senior Member
 
Tanis's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Poland, Krakow
Age: 28
Posts: 562
Tanis is on a distinguished road
Default

hydrasy, dle, frost dragi, orki od berserkera i w gore - exp i loot
ancient scaraby - exp
demony, potworki z poi- loot
gsy - silki :P
Tanis is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ulubiony typ serva Miki Tawerna 43 June 6th, 2009 23:29
Monster need be painted! Pegoor Artwork & other creativity 6 November 6th, 2007 17:46
Mój ulubiony filmik misura Tawerna 4 October 21st, 2007 01:23
Karta på monster? Arowix Game-chat 5 January 7th, 2007 22:42
Hits of monster! ;D Tibia Lover Game-chat 17 December 18th, 2006 11:35


All times are GMT +2. The time now is 21:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc. Tibia on Mmotter
vBCredits v1.4 Copyright ©2007 - 2008, PixelFX Studios
© Tibia ML 2007 - 2014, all rights reserved.