Go Back   Tibia ML Forum > Members List

Notices


Coo is on a distinguished road

Coo Coo is offline

Member

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 8 of 8
  1. beejay
    November 27th, 2011 18:32
    beejay
    Hahaha he seems to think everyone is his friend and they really aren't but he somehow gets lots of free items :s Lol. I don't go on Calmera much but I'll be sure to message you when I'm on there

    Feel free to check out Premia but I'm found more often on Trimera at the moment.
  2. beejay
    November 27th, 2011 15:01
    beejay
    I'm a stalker! Muwahahaha!

    I knew a guy called Lord Wayley or something and I made a character on Calmera to talk to him and things. Got my nephews playing Calmera too so I usually see them trying to beg for items and things. You may or may not remember a noob called Charliebob hanging around your house in Thais begging to come inside! Yeah, that's my nephew. :s
  3. beejay
    November 27th, 2011 00:47
    beejay
    Haha, I can say the same for you too! I've even see you in-game! ;o

    I'm doing good thanks and you?
  4. beejay
    November 24th, 2011 19:13
    beejay
    Hello there!
  5. Karlkoninan
    September 5th, 2011 17:11
    Karlkoninan
    ~pokes back~ hai
  6. Kareem
    March 30th, 2011 20:06
    Kareem
    woot ;O
  7. Green-dragon
    April 1st, 2010 23:06
    Green-dragon
    I thought they usually wear green and yellow? ^^
    But nah, I'm dutch! Just don't like wearing red, white and blue
  8. Green-dragon
    March 31st, 2010 17:28
    Green-dragon
    Then where did you think I was from?

About Me

  • About Coo
    Gender
    Male
  • Tibia information
    Gameworld
    Calmera
    Character name
    Coo
    Vocation
    Elite Knight
    Level
    ^^
    Tibia status
    Retired
  • Signature

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: August 23rd, 2017 14:18
  • Join Date: January 9th, 2009
  • Referrals: 4
  • Credits: 5108.0000000039

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 64

All times are GMT +2. The time now is 18:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc. Tibia on Mmotter
vBCredits v1.4 Copyright ©2007 - 2008, PixelFX Studios
© Tibia ML 2007 - 2014, all rights reserved.